Ετικέτες

,

Νά την εδώ πέρα ξανά, ξόανο σε μιαν αχανή πόλη
που την κοιτά με μάτι αγελάδας καθώς χαμογελά.
Εις πείσμα όλων, αυτή θα χαμογελά, το στόμα της
θα γίνει η εκδίκηση στην αλαλία, η εκδίκηση στην
ακαμψία, η εκδίκηση στη νευραλγία.
Της το είπε ο γιατρός: neurobion b.
Ένα χάπι τόσο μεγάλο που σε καταπίνει.
[Άρα δεν είναι ψυχοφάρμακο].
Το να σε καταπιεί ένα χάπι σε κάνει
νευραλγική, απαραίτητη. Και το πιο
σημαντικό από όλα: γίνεσαι επιτέλους κάτι,
κινείσαι και κινείς
[«ακίνητα κινούντα» δεν υπάρχουν πια].
Τώρα είναι Αυτή. Ένα χάπι, μέσα στο χάπι.

pills.jpg

happi

θα σου δώσω ένα μπλε

θα μου δώσεις ένα κίτρινο

θα σου δώσω ένα κόκκινο

θα μου δώσεις ένα μοβ

θα σου φτιάξω μια κορνίζα

θα μου φτιάξεις μια εικόνα

θα σου ζωγραφίσω ένα στόμα

θα μου τραγουδήσεις λέξεις

θα σου δώσω ένα μοβ

θα μου δώσεις ένα κόκκινο

θα σου δώσω ένα κίτρινο

θα μου δώσεις ένα μπλε

