Ετικέτες

,

Πράγματα αγαπημένα ή στιγμές ευτυχίας

 happinessvibes1.jpg

  1. Όταν μικρή χοροπηδούσα τραμπολίνο πάνω στην πλάτη του μπαμπά.
  2. Η φράση του μπαμπά: «Σού ‘φερα ‘‘κάτι καλό»» [σοκολάτες].
  3. Όταν κάναμε το γονεϊκό κρεβάτι ρωμαϊκή παλαίστρα και παίζαμε το παιχνίδι «τρεις εναντίον ενός», και κέρδιζε πάντα ο ένας [ο μπαμπάς].
  4. Όταν η μαμά μιμείται την Μπέτι Ντέιβις και εγώ την Μπέτι Μπουπ.
  5. Όταν με τη μαμά μου αποφασίζουμε αιφνιδίως να καταπιαστούμε με χειροτεχνίες. Συνήθως μεσάνυχτα και κάτι.
  6. Κάθε φορά που ξεκινά ένας αστείρευτος χείμαρρος λογοπαιγνίων…
  7. και από το γέλιο δεν μπορώ να ανασάνω – και από το γέλιο κάνω κοιλιακούς.
  8. Όταν ο κολλητός μού πετάει ένα «αστείο παρηγοριάς» την ώρα που χαζο-κλαίω. Ο τέλειος κλαυσίγελως.
  9. Η καίρια στιγμή πριν από το φιλί και η μελωδία της μισοξεχασμένης πρότασης: «Θέλεις να γίνεις το κορίτσι μου;»
  10. Φράσεις όπως «είσαι ένα δάσος τροπικό», «είσαι η γάτα μου», «είσαι τοπίο» και άλλες που δεν λέγονται.
  11. Εκείνη τη μέρα που περπάτησαν άσκοπα στους δρόμους της ηλιόλουστης τότε Αθήνας Εκείνος κι Εκείνη κρατώντας χεράκι.
  12. Οι γονείς μου σαν περπατάνε χεράκι – οι γονείς μου γενικά.
  13. Ο αδερφός μου και ο Κανόνας «οι εξαιρέσεις πάνε με τις εξαιρέσεις» και η κατακλείδα «next!» – ο αδερφός μου γενικά.  
  14. Αυτός που σε πλησιάζει με ένα μπουκέτο [ή και το μπουκέτο σκέτο].
  15. Τα γράμματά του – «αγάπη πρώτη».
  16. Κάθε φορά που ζωγραφίζω και που σχέδιο και άνθρωπος γινόμαστε ναΐφ.
  17. Οι φίλοι μου που παντρεύονται.
  18. Οι συνάξεις φίλων από το πουθενά και μάλιστα σε απαρτία.
  19. Οι στιγμές που νιώθω ελεύθερη και τραγουδώ και χορεύω και κάνω και τον καραγκιόζη.
  20. Τα, συνήθως φτηνά μα μονάκριβα, απρόβλεπτα και ευφάνταστα δώρα.
  21. Το ανώνυμο ακέφαλο κουκλάκι μου.
  22. Τα δώρα που σου κάνουν φίλοι επειδή έχεις χωρίσει – είναι αρκετά.
  23. Όταν παίζεις με τα παιδιά και νιώθεις πως δεν είναι διόλου απίθανο να γίνεις κάποια στιγμή μητέρα.
  24. Τα λευκά σεντόνια απλωμένα στον ήλιο.
  25. Εκείνος ξαπλωμένος στον ήλιο.
  26. Τα φαρσο-ραβασάκια.  
  27. Τα Road trips και η 600άρα BMW.
  28. Κάθε φορά που Εκείνος ξυπνούσε τραγουδώντας χαμόγελα.
  29. Κάθε φορά που προσπαθούσε να μιλήσει στην κυπριακή.
  30. Το βράδυ που μου είπε: «Σε παρακαλώ, μην είσαι έτσι» [λυπημένη]. 
  31. Ο στίχος της Anne Sexton: «Once I was beautiful now I am myself».
  32. Όταν η Anne Sexton έγινε Anna aRose μέσα μου.
  33. Η πρώτη και τελευταία φορά που είδα ένα αστέρι να πέφτει κι έκανα μια ευχή.
