Ετικέτες

,

ariesfairy.jpg

Ανάμεσα σε άλλα, αποφάσισα αυτές τις μέρες να γίνω νοικοκυρά. Να ελέγξω τι γίνεται με τις ντουλάπες, με τα χειμερινά και τα ανοιξιάτικα δηλαδή, να σκουπίσω το μπαλκόνι, ανακαλύπτοντας βέεεβαια [αγρόν ηγόραζα] πως πέθανε ένα φυτό εκ των δύο που έχω [το ότι αυτά τα πάνω-κάτω του καιρού με κάναν να πιστέψω πως έχουμε ακόμα χειμώνα αποτελεί φτηνή δικαιολογία – η πικρή αλήθεια είναι πως κηπουρός δεν γίνομαι ούτε με σφαίρες], να σιδερώσω τα ρούχα, για την ακρίβεια, να διπλώσω απλώς τα χειμερινά, ως προς τα σεντόνια ουδείς λόγος [άλλωστε δεν θα σιδερώνω εγώ για τον εξαφανισθέντα για άλλη μία φορά Πόρκι], να αγοράσω κρέας, γιατί με τα neurobion b ο οργανισμός καλύπτεται κυρίως ως προς τους υδατάνθρακες, τουλάχιστον αυτό μου είπε η φαρμακοποιός, και είναι αλήθεια, γιατί όταν τα έκοψα [ξεχνάω να πάρω τα χάπια μου, ξεχνάω να βάζω τις κρέμες αντιγήρανσης, γενικώς ένα από τα πιο γελοία πράγματα σε μένα είναι η μνήμη μου] έτρωγα συνέχεια μακαρόνια, νομίζοντας πως ήθελα απλώς να κάνω «οικονομία».

Μια που ξεστόμισα αυτή την τρομοκρατική λέξη, από βδομάδα αρχίζουν όλων των ειδών οι περικοπές, έπειτα από ένα γκραντ εγκεφαλικό που φέρει το όνομα «Λογαριασμός Φυσικού Αερίου». Εκεί που σου περνάνε οι αϋπνίες από τα ψυχολογικά -υποθέτω-, αρχίζουν οι πείνες από τα πρακτικά -είμαι βέβαιη-, κι αυτό γυρνάει ξανά σε ψυχολογικά και μετά ξανά σε ψυχοσωματικά, κοινώς, δεν τη γλυτώνεις με τίποτα, κοινώς, φαύλος κύκλος, κοινώς the story of everyday and my life. 

Δεν μου φτάνουν τα προβλήματά μου, έχω και τα κουκλάκια να επαναστατούν μες στο σπίτι, Ποια; Τα κουκλάκια! Τέσσερα Γκρέμλινγκς να μη με αφήνουν να κάνω όπως ξέρω τη δουλειά μου. Η Μάγια, ως πρωτοστάτης όλων των κινημάτων [έχει πλέον παγιωθεί αυτό ως γεγονός] γελάει δαιμονισμένα και, μες στην παγερή ψυχραιμία τής βασιλικής της ιδιότητας, κάνει και μπλακ χιούμορ [όσο άσπρη είναι αυτή τόσο μαύρο είναι και το χιούμορ της, όπως είθισται, στη ζωή υπεραναπληρώνουμε τις στερήσεις μας] λέγοντάς μου: «Καλά να πάθει όποιος ανάβει σόμπες, καλοριφέρ, έαρ κοντίσιον και λοιπές μηχανές, επιζητώντας απελπισμένα θαλπωρή, θαλπωρή δίχως φυσικό σπόνσορα!». 

Ωραία τα λέει κανείς όταν παίζει με τον πόνο σου. Μπορεί να χάθηκε η κατανόηση σε αυτό το σπίτι, ευτυχώς η «ευφυΐα», καθώς χάρισμα, πάντα μεσουρανεί.

Έχει δίκαιο. Nοικοκυρά, με την κλασική έννοια του όρου, δεν με βλέπω να γίνομαι ποτέ. Όμως αν γίνεις νοικοκυρά βρίσκεις σπόνσορα; Το διαπραγματεύομαι. Πες ότι την κάνεις τη ρημαδοθυσία, γίνεσαι και νοικοκυρά [ανάμεσα σε άλλα, ας πούμε, κορίτσι-ακροβάτης, κορίτσι-παλαιστής, και μετά κοπέλα-debate, κοπέλα-όσα παίρνει ο άνεμος και μετά γυναίκα-τού περίμενε, γυναίκα-κόβω τις φλέβες μου, γυναίκα-δεν σ’ το δίνω με τίποτα, γυναίκα-παγόβουνο, γυναίκα-δύο όψεων κτλ. κτλ.], θα δεχτεί ο σπόνσορας να είσαι παράλληλα και ποιήτρια; [Πώς αλλιώς θα αντέξω τόση νοικοκυροσύνη, θα χρειάζομαι πού και πού να κόβω και μια φλεβίτσα για να μη χάνω τη φόρμα μου.] Μπορώ λοιπόν να διαπραγματευτώ σχεδόν τα πάντα, μέχρι και τακούνια αγόρασα για να μην κλαίνε μερικοί, και στην πορεία θα μάθω -πού θα μου πάει-, θα μάθω να περπατώ σαν φυσιολογική γυναίκα και με αυτά.

Νά, μπορώ να περπατώ κι έτσι. Κάπως, δηλαδή, αλλά προσπαθώ.

Κατά τα άλλα, λυπάμαι πάρα πολύ, δεν μπορώ να γίνω εντελώς μία άλλη. Θα παραμείνω ο Άριελ, το ξωτικό της Καταιγίδας γιατί: «πεθαίνω όταν κάθομαι. Χάνω μια διάσταση […] Όταν βγαίνω έξω, είμαι ένα σπουδαίο γεγονός. Δε χρειάζεται να σκέφτομαι, ούτε να προετοιμάζομαι». Και το πιο σημαντικό: «Οτιδήποτε συμβεί μέσα μου θα συμβεί δίχως μέριμνα» [φυσικά, Σύλβια Πλαθ, «Τρεις Γυναίκες», μετάφραση Κατερίνα και Ελένη Ηλιοπούλου, εκδόσες Κέδρος, 2003].

Υγρ.: Έχω να δηλώσω πως από τον καιρό της ανάρτησης των ποιημάτων του Πετρόπουλου, πολλοί άνθρωποι καταλήγουν στο exwtico μέσω -νομίζω- του γκούγκλινγκ, πληκτρολογώντας τη λέξη «μουνί». Στεναχωρέθηκα τα μάλα όταν το ανακάλυψα, γι’ αυτό η απάντηση στο ερώτημα «Θα κάνεις το μπλογκ πιο ‘‘κίνκι»; – όλο για τους γονείς σου μιλάς!» είναι κάθετα ΌΧΙ. Όχι για τίποτα άλλο, αν γίνω κίνκι, θα πρέπει να γίνω Αγία Τερέζα – το exwtico είναι διπολικό.   

