Ετικέτες

antony-pic

Λευκοντυμένη σκιά ανάμεσα στα όργανα της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ δικαίωσε την ανθρώπινη ύπαρξη ως ποίηση με τη φωνή της.

Ένα εκστασιασμένο κοινό μπροστά στο «Κατάφωρο Φως».

Ο δονούμενος χορός του μέσα στο κλάμα μας, μια τελετουργία χαρμολύπης, η κάθαρση των συναισθημάτων σε δημόσια θέα.

 Ο πρώτος εαυτός του Πανανθρώπου.

Ένα άφυλο παιδί, σε μία κούνια επάνω, του θανάτου τραγουδά το σκοπό.

Μας ξεγεννά στη λίμνη της αγάπης.

Όλα τέλειωσαν τώρα. Χαμογέλα.

(Όσοι ήταν εκεί ξέρουν.)

Δείτε κι εδώ κι εδώ

Ανάμεσα στα καινούργια τραγούδια του δίσκου The Crying Light, ακούσαμε και το

Cripple and Starfish

Εδώ

Mr. Muscle forcing bursting
Stingy thingy into little me, me, me
But just «ripple» said the cripple
As my jaw dropped to the ground
Smile smile

It’s true I always wanted love to be
Hurtful
And it’s true I always wanted love to be
Filled with pain
And bruises

Yes, so Cripple-Pig was happy
Screamed’ «I just compeletely love you!
And there’s no rhyme or reason
I’m changing like the seasons
Watch! I’ll even cut off my finger
It will grow back like a Starfish!
It will grow back like a Starfish!
It will grow back like a Starfish!»

Mr. Muscle, gazing boredly
And he checking time did punch me
And I sighed and bleeded like a windfall
Happy bleedy, happy bruisy

I am very happy
So please hit me
I am very happy
So please hurt me

I am very happy
So please hit me
I am very, very happy
So come on, hurt me

I’ll grow back like a Starfish
Like a Starfish…

Ο κος Μπρατσαράς διεισδύει με φόρα
μια σταλιά μαραφέτι μέσα σε μένα, σε μένα, σε μένα που ’μαι μια σταλιά
Μόνο μια «προσπάθεια» είπε ο σακάτης
Την ώρα που μου έπεφτε το σαγόνι
Χαμογέλα χαμογέλα
Είναι αλήθεια πως πάντα ήθελα η αγάπη να είναι οδυνηρή
κι είναι αλήθεια πως πάντα ήθελα η αγάπη να είναι γεμάτη πόνο
και μώλωπες
Ναι,
κι έτσι το σακάτικο γουρούνι ήταν ευτυχισμένο
Τσίριξε: «Σ’ αγαπάω ολοκληρωτικά!
Και δεν υπάρχει κανένας λόγος
Που αλλάζω σαν τα εποχές
Κοίτα!
Κι αν ακόμη κόψω το δαχτυλάκι μου
Θα φυτρώσει πάλι όπως του αστερία
Θα φυτρώσει πάλι όπως του αστερία
Θα φυτρώσει πάλι όπως του αστερία
Ο κ. Μπρατσαράς , χαζεύει ανιαρά
Και καθώς περνούσε την ώρα του μου έδωσε μία γροθιά
Κι εγώ αναστέναξα και μάτωσα αναπάντεχα
Ευτυχισμένα ματωμένος,
ευτυχισμένα μωλωπισμένος

Είμαι πολύ ευτυχισμένος
Γι’ αυτό σε παρακαλώ χτύπα με
Είμαι πολύ ευτυχισμένος
Γι’ αυτό σε παρακαλώ πλήγωσέ με

Είμαι πολύ ευτυχισμένος
Γι’ αυτό σε παρακαλώ χτύπα με
Είμαι πολύ, πολύ ευτυχισμένος
Γι’ αυτό έλα, χτύπα με

Θα φυτρώσω πάλι όπως ο αστερίας
Όπως ο αστερίας…

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

antony-album

